Over ons

HoeWerktJeGemeente.nl is het enige platform dat alle informatie omtrent contactgegevens van alle gemeenten in Nederland wat betreft jeugdhulp voor u overzichtelijk maakt. Dit platform is met veel zorg en aandacht in samenwerking met zorgaanbieders voor u samengesteld. Zodra er wijzigingen zijn op informatie van gemeenten werken wij deze bij om de informatie zo actueel mogelijk te houden.

Dit platform is ontstaan in samenwerking met een aantal praktijken en instellingen. Na een zeer uitgebreid onderzoek naar oplopende administratieve lasten binnen de jeugdhulp processen na de decentralisatie in 2015, was één van de belangrijkste conclusies dat beleidsvrijheid bij gemeenten er voor zorgt dat er veel variatie is in hoe de iStandaard procesmatig wordt ingericht.

Door de vele verschillen bij uitvoering door gemeenten, is veel contact nodig tussen zorgaanbieders en gemeenten over hoe zorg beschikt en toegewezen wordt, hoe start- en stop van zorg behandeld wordt en hoe er gedeclareerd moet worden bij gemeenten.

Het vinden van informatie over processen per gemeente is niet eenvoudig. Om bij vragen in contact te komen met de juiste afdeling of persoon verloopt moeizaam en dit alles kost zorgaanbieders veel extra tijd. Tijd die ten koste gaat van zorguren.

HoeWerktJeGemeente.nl is als oplossing gekozen en ondertussen in gebruik bij een aantal zorgaanbieders. Gebruik van dit platform verdient zich snel terug doordat u als zorgaanbieder niet meer voor iedere gemeente apart op zoek moet naar informatie. U vindt alle informatie hier up-to-date, centraal verzameld en zeer eenvoudig gepresenteerd.

Mocht u ideeën, vragen of opmerkingen hebben, laat het ons weten. Mail naar info@pragt-consultancy.nl of bel naar: 070-4400270.

Klik hier voor de algemene voorwaarden.